133 frågor - ohja, jag har tråkigt

133 tonårsfrågor.
- som alla måste göra :]


- Fyra frågor om förhållanden:

är du singel? - nja, vet faktiskt inte

tror du på kärlek vid första ögonkastet ? - nej


hur många har du varit kär i? - 2,

är du kär just nu? - jag tror det


- Tio frågor om dig själv:

namn? - molly

när fyller du år? - 31 augusti

några piercingar? - öronen , förhoppningsvis naveln snart !

vad har du på dig just nu? - tights, tjocktröja

vilken årstid är bäst? - SOMMAREN

hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - vaknar upp bredvid någon speciell av att han pussar mig

vad tycker du mest om hos dig själv? - min stortå


vad är du bra på? - hm, att lyssna tror jag

vem älskar du mest på denna jorden - rasmus, bror min :)

sover du hellre själv än tillsammans med någon? - tillsammans med någon


- 10 frågor om dina vänner:

vem vet allt om dig? - ingen faktiskt

vem är den roligaste av dina vänner? - jag har jävligt många roliga vänner


vem är snyggast av dina vänner? - alla är nog som snyggaste jag sett

vem är mest partyprisse? - sofie ;)

vem är den du helst har filmkväll med? - fanny :)

vem av dina vänner är mest "evil"? -  hahahaha, ingen


- 10 Frågor om din familj:

vem står dig närmast? - bror

har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - nej, inte alls

vem är farligast i din familj? - jag såklart, dom andra är mesar

vem ser roligast ut i din familj? - pappa när han är full

vem är coolast? - jag

har ni något husdjur? - neeej

mest gemensamt med? - ingen

underhållningen? - vi har ingen, tyvärr

sover du oftast med? - ingen

roligaste kvällen med familjen? - måste vara våra middagar när vi väl äter tillsammans


10 frågor om idag:

vad har du gjort? - shoppat, haft tråkigt, ätit, kollat på tv

vad ska du göra nu? - typ dö

har du gjort något dåligt idag? - ja,

vad har du ätit idag? - fisk med potatis

har du duschat idag? - nej, men ska göra det senare

Är du trött nu? - nja

vad händer i morgon ? - hm, säkert åka långfärdsskidor

går du i skolan? - inte nu, LOOOV

har du varit i skolan idag? - no^^


- ANNAT:

Hur mår du just nu? - inte alls bra

Har du piercat dig? - öronen


Är du hungrig nu? - nej

Vad är klockan nu just nu? -  19.37

Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - bdb, facebook, youtube


TELEFON/MOBIL:

Vem ringde dig senast? - något rdom nr

Vem ringde du senast?  - pappa

Vem sms:a till dig senast? - filip (L)

Vem  sms:a du till senast? - filip (L)


 -FAMILJ:

Hur  länge sen var det du träffa din morsa? - nyss

Hur länge sen var det du träffa din farsa? - nyss


- ÖVRIGT:

Gillar du punk? - nej

Har du sminkat dig idag? - yes


MUSIK:

Lyssnar du på musik just nu? - nej

Vilket är ditt favoritband/artist? - boys like girls, all time low, you me at six, simple plan, kent... ni fattar, ganska många

Vad gillar du för musik? - ^^



- KLÄDER:

Har du fler än 4 linnen? - ja

Har du fler än 3 jeans? - ja

Har du fler än 5 tröjor? - Jaa


- SMINK OCH HÅR:

Använder du mascara? - ja

Använder du wax? - nej

Använder du ögonskugga? -händer

Använder du kajal? - händer

Använder du hårspray? - japp

Använder du volymspray? - ja

Använder du mousse? - nja

Använder du deodorant? - ja

Använder du skinspray? - nej

Använder du parfym? - Ja

Använder du läppglans/läppstift? - läppglans

Använder du brunkräm? - ja

Använder du rouge? - jo

Uppsatt hår eller hängande? - båda :P

plattar/lockar du håret varje dag? - Plattar oftast

Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - ja



KÄRLEK:

Är du kär just nu? - jag tror det

Har du kysst någon idag? - nej :(

Har du ett förhållande? -  ja

Är du romantisk? - jaa :)

Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - nej!

Vad hette din första flickvän/pojkvän? - adam

Hur länge höll det?  -  läänge,

Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - förhållande!!


Har du varit tillsammans med två samtidigt? - javisst, när jag var liten...player player ;)


Vem sov du senast bredvid? - måste varit fanny

Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - tror inte att han vill att jag nämner det

Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - no idee

Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - hahahahahahah, nej


Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - nej

Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - typ någon som bryr sig mycket

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0