23 december 14:14

Godmorgon bloggen!
Idag är det den 23:e december, vilket betyder två saker; det är en dag kvar till julafton och Frida fyller år.
Eftersom det är jul i morgon så ska vi klä granen, pynta och sånt tjaffs, kul va? Älskar och göra sånt, det är så mysigt!
Efter det är klart så ska jag träffa Frida, om hon har tid, annars får jag kidnappa henne :). Måste nämligen fira henne idag, eftersom jag inte är här när hon ska firas. Då är jag ju uppe i jämtland och åker långfärdskidor...någon som kan döda mig?

Förresten, min älskade systemkamera är äntligen hemma!! Nu jävlar ska det fotas!
Bilderna får ni såklart se senare!

Nu ska jag sätta på mig kläder och gå ner och hjälpa mamma

/mj♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0