ångesten tar över inlägget

Historia stödorden klara, tar en paus innan biologin får göra ett försök att ta sig in i mitt lilla huvud. Känns som om skolan kommer bli det sista jag gör, att jag kommer dö mitt under fysik redovisningen...
Skolan har varit ett helvete dom senaste veckorna, det är ett under att jag tagit mig hit. Under veckorna har jag bara haft orden " vecka 51 är du fri " i mitt huvud och det har fått mig att fortsätta. Tanken på att inte göra ett piss under två veckor är just nu met lockande än någonsin.
Tanken på helgen har också fått mig att vakna klockan halv 7 och börja göra mig ordning. Jag känner på mig att helgen kommer bli super, med massa trevliga människor på fredag, match och chilldag på lördag och hel dag på heron på söndag. Men ändå kommer jag inte ifrån läxorna...ett prov och tre redovisningar/inlämningar nästa vecka + skolinnebandy, 9ornas dans, volleyboll, lucia.

Nej just nu är hela mitt liv fyllt av ångest...tänk om vi har fel info i biologin och jag sänker mig till vg, tänk om fysiken inte är lång nog och jag sänker mig där också, tänk om allt bara blir fel och jag går ut skolan med ig i alla ämnen...
jag ryser i hela kroppen när jag tänker på att det kan sluta så.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0