bad romance

Hejj bloggen.
Dagen har varit helt okej, lugna lektioner där vi inte gjorde mycket. Onödig vecka det här är egentligen, iaf enligt mig. Jag menar, det ända vi gör är att leka, kolla på film eller bara pratar bort lektionen. Betygen är satta så dom kan vi inte göra något åt så varför går vi i skolan nu?
Aja, fick iaf mina betyg för matte, kemi, biologi och svenska, där jag har vg,vg, mvg,mvg. Ganska nöjd, men ingen förändring så det är väl både bra och dåligt.

Dagen kommer fortsätta med luciatåg, segt som fan men men. Hade tänkt åka till Nykvarn och kolla på babesen träning, men lucia kom i vägen så åker troligtvist ut imorgon.

Nej nu ska jag hjälpa Fanny med so:n,

lots of love
m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0