betyg&fika

Hemma från en trevlig avslutning med klassen och skolan. Jag tycker om våra avslutningar, först kyrkan sen går alla till sina klassrum, fikar och får betygen. Det är jätte mysigt! + att vi slutar vid halv 10 :)
Betygen är jag ganska nöjd med, 3 mvg, 3 g och resten vg. Fast jag vet att jag kan bättre, har liksom inte gjort allt till 100%, har varit lat. Menmen, under vår terminen så ska det bli ändring på det!
Höjde mig i idrott vilket jag är jätte stolt över! Tjejerna i våran klass har idrott med killarna vilket gör att vi inte har samma lärare och vi gör inte samma grejer. Killarna har mer bollidrott, medan flickorna har mer lekar.
Men jag älskar och ha med killarna, så roligt! :D

Efter avslutningen så gick jag och mina två favoritflickor och fikade och sen drog vi hem :)
Nu ska jag bara ta det lugnt och sen händer det förhoppningsvis något ikväll!

pussaar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0