dansen

Åh, äntligen hemma!
Kvällen gick oerhört snabbt, den var rolig och mysig, men absolut inte smärtfri.
Mina fötter är otroliga, dom gör sååå ont. Men ångrar inte att jag tog mina hög klackade skor hela kvällen. Fast jag tror jag kommer ångra det imorgon...Aja, back to business, efter jag och Fanny fixat oss och allt sånt var klockan typ 3...haha, något arga vi blev.
Men när klockan blev halv 6 drog vi + Lovisa och Filip till Sofie där hon och Jasmina väntade. Där var vi en timme och fixade det sista innan vi mötte upp resten av ligan på bussen. Kameran glömdes hemma, men baxar bilder av andra, så ni får se sen!

Att dansa gick bra och snabbt så efter vad som kändes som en timme så var det slut. Sen åkte vi hem och nu ligger jag i min säng och ska sova.
Uppstigning klockan 6 imorgon för att gå luciatåg,pyssla och spela volleyboll inlindat i toapapper (y)

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0