knarrande under skorna

När jag vaknade upp i morse märkte jag en sak...det är sjukt mycket snö ute! and i love it!
Även fast jag inte gillar vintern utan är en sommar person, så älskar jag snö. Det finns inget bättre än när solen lyser på snön, det är kramsnö som knarrar under skorna och allt är bara perfekt. Så när jag och Frida gick vår vanliga tur till skolan så knarrade det mysigt under mina skor och Frida bara halkade. Haha, många skratt som vanligt.
Skolan var tråkig och onödig. Just nu längtar jag ihjäl mig till avslutningen.

Nu är jag hemma från skolan, ändå är klockan bara ett typ, men jag slutar ju tidigt på tisdagar.
Riktigt skönt, men brukar inte komma hem så tidigt ändå eftersom jag har mina fina flickor i skollaget att träna, men ställde in träningen för jag hade inte ätit på mer än ett dygn och mådde jävligt dåligt.

Inget nykvarn blev heller idag, kom på att jag har tennis träning...
Tråkigt, men killarna kommer hit i helgen tror jag, :)


Nu ska jag börja fixa mig till tennisen.


dagens outfit: jeanstights-vero moda, svart t-shirt-mq, rosa kofta-esprit, halsband-?

Kommentarer
Postat av: filip

jaa vi kommer i helgen ;)<33

2009-12-16 @ 20:11:36
Postat av: filip

jaa vi kommer i helgen;)<33

2009-12-16 @ 20:12:43
Postat av: molly

vaaad bra filip :D <33

2009-12-16 @ 20:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0