du har allt det där som alla önskar sig

Förlåt för uppdateringen idag, var hos Filip på dagen och sen träffade jag lite annat folk, så jag har helt enkelt inte haft tid.
Som sagt, va hos Filip, mysigt som vanligt. Men när jag skulle hem blev det mindre mysigt. Först va tåget försenat i typ en halvtimme, så där satt jag, utan musik och utan Filip... sen pappa hade glömt satt in pengar på kortet, så jag hade inte ens pengar till biljett hem. Fick låna av Filips bror, vilket var ur snällt, för annars hade jag inte kommit hem, för pappa svarade inte i telefonen.
Men tillslut kommer jag till Läggesta, då har självklart bussen gått, ingen jävel är hemma, och "kiosken" var stängd. Snacka om min tur...
Tills slut får jag tag i pappa, som självklart glömt sin mobil i Strängnäs och är irriterad och hungrig. Alltid lika mysigt och vara med honom då.

När jag kommit hem så kommer Fanny och vi möter Isak och drar ner till Statoil och köper mjölk till pappa (a)
Efter det drar jag och Fanny hem till mig och pratar, och gud vad jag älskar att prata med henne! Jag älskar hela henne.
Sen drog vi till Frida där alla flickor väntade, och gud vad skönt det va att prata med dom! Det kändes som om jag behövde det. jag älskar er tjejer, så sjukt mycket.

Nej, nu måste jag väl sova, bilen går hem ifrån klockan 06.00
puss på det

/mj♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

vi älskar dig <3

2009-12-26 @ 13:23:43
Postat av: jasmina

vi älskar dej <3

2009-12-26 @ 17:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0