fast i malmköping?

Hej bloggen,
Dålig uppdatering idag, men hade match vid 12 och kom hem nu., vid typ halv 8...Varför jag kommer hem så sent tar jag upp senare.
Matchen gick iaf bra, vinst med 4-3 mot seriens näst bästa lag. Det var jävligt skönt faktiskt, och spelet var bra idag i hela laget, och inget kan göra mig mer stolt som lagkapten när jag ser mina flickor spela bra!
Gjorde ett mål och det var också sjukt skönt.

Iaf, nu ska jag berätta varför jag kommer hem så sent.
Jag, Frida och Fanny är smarta och jävligt roliga så vi stannar kvar i Malmköping för att kolla på när Nykvarns killar ska spela match. Dom var duktiga, men tyvärr förlorade dom :(. dom är ändå snyggast
Aja, iaf så hade vi tänkt ta 5 bussen till Strängnäs och sen byta buss till Mariefred, men ja..så blev det ju inte.
Det visade sig att bussen vi skulle ta var en Dansbandskampbuss så den stannade bara på Tosterön, vilket ligger ganska långt utanför Strängnäs. Så vårat andra alternativ var att ta bussen till Eskiltuna och åka tåg till Läggesta. Men eftersom vi inte visste när tågen gick eller om dom ens gick (sj är ju som dom är), så var inte det ett bra alternativ.
Så vi var alltså fast i Malmköping...av alla jävla ställen, så var just vi tre fast i en liten byhåla. typiskt oss...
Men sen träffar vi en snäll man som frågar busschafören om han kan släppa av oss, och snäll som han är så gör han det! Puss på honom alltså

Aja, vi skulle till donken, där vi skulle äta, men vi hoppar av vid en liten busshållplats mitt ute i skogen och donken ligger några hundra meter framåt och mellan oss ligger en åker med jävligt mycket snö på.
Så vi får gå längs landsvägen till donken viftandes med reflexer med en varsin stor och tung väska och en innebandyklubba. Hahahahhaha, jag vill inte ens veta hur vi såg ut.
Men tillslut så kommer Fannys sötpappa och hämtar oss efter vårat lilla äventyr.


fast i malmköping



sötfrida@donken


Kommentarer
Postat av: Hanna

hahahahaha, så jävla NI ! men vi gillar ju er ändå :D<3

2009-12-20 @ 01:40:23
Postat av: frida

hahaha vi är ganska duktiga ;) äventyr förfan !:)

2009-12-20 @ 02:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0