i dont know anything anymore

Kom faktiskt bara en kvart för sent till Frida, surprise surprise!
Kvällen var iaf underbar! Träffade alla som jag inte träffat på jävligt länge, tillexempel Whilma Louise Klingspor som nu bor på Lundsbergs skolan, så jag träffar inte henne så ofta :( Därför var det extra trevligt att träffa henne!

Kvällen började med mat, planering av nyår och massa skvaller och tjejsnack. Fortsatte sedan med att killarna kom och vi försökte prata med dom om nyår...gick nog sådär, men men allt fixade sig.
Frida fick iaf massa fina presenter, som tillexempel från mig och Fanny.
Klantig som jag är hade jag köpt trosor i XL och bh:n var för liten...jag får byta så snart som möjligt! Men mycket skratt blev det när trosorna åkte fram, gigantiska var dom!
Eftersom min kamera är hos Fanny och systemen glömde jag att ladda så får ni vänta tills mina vänner laddar upp bilder!

Nej, nu ska jag väl krypa ner i sängen och tagga för i morgon!
Ska försöka fixa in mitt år på bloggen och fixa sönder mig själv för i morgon, glhf...javisst!

Puss
/mj♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0