I need this sound to close my eyes, it’s my everything

Hej sötbloggen!
Uppdaterar nu bara någon gång per dag, har annat att göra än att sitta vid datorn.
Var iaf ute på en skoter tur med far min, jävligt mysigt om ni ursäktar språket.
Älskar verkligen att bara åka skoter ute vid fjället, bara gasa på och det känns som man flyger fram. Jag skulle lätt kunna ha en stuga här uppe när jag blir stor!
Jag vet att jag har gnällt mycket om att jag vill hem, men det jag saknar är faktiskt bara mina vänner. Om jag kunde skulle jag ta upp dom hit isl för att vara nere i slask södermanland.

I morgon ska jag rulla hem, sen åka direkt in till Frida för en tjejmiddag!
Det ända som skulle kunna vara bättre att komma hem till var om Filip var där :(

Nu ska jag vidare

pusss
/mj♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0