I used to be love drunk, but now I’m hungover

God jul och allt sånt bloggen!
Har inte bloggat idag, men ni kanske förstår varför, det är ju julafton.
Dagen har varit skön, kollat mest på tv, umgåtts med kusinerna och familj, ätit jävligt mycket, sånt som man gör på julafton i en vanlig svensk familj. Haha, fan vad tråkigt det där lät...

Aja, presenterna var bra iaf, en spikmatta, ipod/data högtalare, underkläder, böcker, filmer är bara några av sakerna jag fick. Dom andra packeten får jag väl när vi kommer till farmor.
Vi får se hur resan blir, syster följer inte med. men ingen är väl speciellt förvånad...hon är ju sån och har alltid varit...mohaha, jag langar minidiss men aja.

I morgon ska jag iaf träffa Filip, lär bli lika mysigt som vanligt. Jag måste ju träffa honom innan jag åker iväg, annars så..får se vad mother säger, men hon måste säga ja.

Nu ska jag sova så jag orkar med Filip...skämt åsido.

/mj♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0