im going to break your little heart in two

Hej sötisar!
Uppdateringen har varit som den varit idag, men men.
Dagen började med att lussa för gammlingarna...säkert kul för dom, men lite onödigt. Hälften är ju senila så det blir ju inget dom kommer komma ihåg direkt.
Sen följde min Fanny hem till mig och vi la oss och kollade på Paradise Hotel, vilket jag är fast i. Trodde aldrig att jag skulle se det, har alltid varit den som bara tyckt att det var onödigt och för folk som kräver uppmärksamhet. Det sista kanske är rätt men kul är det.

Halv sju drog vi till träningen, som gick bra. Jag, Frida och Fanny stannade kvar och spelade med gubbarna, viiilket temop :o, jag blev helt ställd.

Nu ska jag duscha och kolla lite på min redovisning.

caio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0