innebandy för hela slanten!

Hej, nu är jag hemma från en underbar dag i hallen.
Skoldm i innebandy spelades och det gick riktigt bra!
Första matchen var mot stallisskolan, 8-1 till oss där jag gjorde fyra mål. Inte direkt så jämn match, men rolig ;)
Sedan match mot åker som var lite jämnare, men 5-1 i resultat. Gjorde bara ett mål där, men det är väl okej.
Killarna hade även matcher mot åker och stallis.
Där var det också utklassning (y)
Inga bilder från dagen, men lagbilderna kommer snart.

Plugget är också klart, inget kvar den här veckan så nu tänker jag inte göra ett piss!
Ingen skola för resten av veckan heller. Imorgon har vi dans hela dagen, först träning sen själva kvällen och på fredag blir det lucia,volleyboll och pyssel! Jag gillart mycket starkt.

Nu ska jag duscha, vi hööres



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0