jag är helt såld, bara helt såld

Hej bloggen, jag är tillbaka från en über bra kväll med pojkarna och flickorna.
Jag träffade dom, alltså, Filip, Macke, Adde, Lovisa, Hugo och Jasmina, ganska sent, vid typ tio. Så var vi ute en stund tills vi drog till mig.
Min pappa skämde ut mig som vanligt genom att bara vara han, och klädd i en morgonrock...ja, dom flesta som läser detta känner nog min pappa och vet hur han är, så ni kan ju bara förstå vad han gjorde.
Aja, väl hemma hos mig så kollade vi runt på tvn och hade det jävligt mysigt (a)

Sov gott och dröm sött
Det ska iaf jag göra
/m

Kommentarer
Postat av: filip<33

jaa din pappa är en cooling;)<33

2009-12-21 @ 20:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0