jag diggar dig

Dagen då, började med en slö dag, pyntade lite, hade det mysigt och allt sånt som man ska göra på julen.
Sen efter middagen drog jag till hallen där jag mötte Frida, Fanny och Isak och spelade lite innebandy. Testade även Fannys brors klubba och beslöt mig för att be pappa köpa en ny. Hans klubba var verkligen über skön.
Lite senare kom även Rasmus och Jesper och då blev allt lite trevligare!
Sen blev det lite problem, men det löste sig och allt blev bra.
Då drog jag hem och fixade det sista på julgranen, hade mysigt med gästerna och nu står jag här och ska ladda över massa bilder från kameran, om jag bara hittar den där jävla sladden...men det löser sig nog!

Ha en trevlig kväll och njut av den sista halvtimmen innan julafton

/mj♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0