julen är här

Hej igen bloggen!
Nu är allt klart, julklapparna ligger i stora högar, vårat kylskåp sprängs snart av all mat, julgranen är äntligen klar och nu ser den hyfsad ut. Gaash, jag kan inte fatta att det är julafton I MORGON? Det är sjukt hur tiden bara flyger fram, det känns som om det var bara förra veckan vi började skolan efter sommarlovet...eller kanske inte riktigt, men ni fattar poängen :)

Om bara 55 minuter så är det jul...om 55 minuter ska jag springa ner och klämma på alla mina packet som ett litet barn. Sen ska jag bara mysa i min säng och vänta på att det blir morgon och springa upp och öppna mitt första packet.
Sen på dagen ska jag åka pulka med alla små vänner och sen blir det mys med kusinerna som kommer hit!
Julafton kan inte bli bättre tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0