kyla&popcorn

Nu är jag hemma från en kväll i kylan.
Började med att jag inte mötte Isak, utan bestämde mig för att följa med Lovisa när hon mötte Jasmina och sedan drog vi ner till hallen och mötte Isak, Rasmus, Kenny och Niklas. Där träffade vi Hanna som varit och shoppat julklappar.
Efter matchen drog vi ut, as usual, och bara gick. Brukar inte vara det roligaste, men idag var det faktiskt okej. Alla var på bra humör även fast vädret inte var det bästa och varmaste.
Sen så drog nördkillarna hem till R för lan och jag, Jasmina och Lovisa gick hem till Lovisa, poppade popcorn och satte oss ner i hennes säng och snackade om allt mellan himmel och jord.

Nu är jag hemma och ska sova!
Har innebandy match imorgon i Fläns, samling vid 11.
Men en sak är att Nykvarns killarna har match efter oss, så jag tror jag stannar kvar och kollar på dom!
Det är alltid roligt att kolla på innebandy i världsklass.

Mjaa, nu ska jag nana
Sov sött älskade vänner
/m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0