lets get crazy

Hej bloggen!
Äntligen hemma från skolan, träningen, färdig duschad och alls sånt.
Dagen har faktiskt varit riktigt skönt. Började med uppsattsen, vilket gick bra. Man kunde inte sänka sig, utan bara höja sig, men jag har ju mvg i svenska så jag bara skrev något. Enligt anna var det jätte bra, så det är lugnt! :)
Fick även tillbaka biologiprovet där jag fick alla rätt, och g+ som var det högsta man kunde få!
Är riktig stolt över mig själv.

Efter uppsattsen hade vi två timmars rast så jag, Frida och Fanny gick hem till Frida och skulle baka men det blev att vi bara dunkade musik och dansade :D
Haha, jag älskar er flickor (L)
Sen hade vi biologi, där vi bara lyssnade på redovisningar, idrott och bild.

Efter skolan drog jag dirket till träningen och nu ska jag plugga sönder min hjärna på historia och biologi...

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0