ÄNTLIGEN HEMMA

Meeting you was fate, becoming your friend was a choice but falling in love with you I had no control over...

Hej bloggen, jag har bara två ord till er...ÄNTLIGEN HEMMA!
Efter en bilresa på 10 timmar, en extra sväng till Sthlm där Fridas födelsedagspresent inhandlades i all hast vilket la till en extra timme i denna jävla bil.
Åkte även snabbt förbi Axa Sport Center där pappa skulle göra något, då jag såg att SSK skulle spela mot Frölunda, å gud vad jag vill kolla när SSK får spö. Men eftersom jag ska till Frida med världens bästa flickor så lovade pappa att fixa biljetter till SSK mot HV71, nästan bättre! Och eftersom pappa jobbat på Axa kan han fixa mycket fina biljetter, men jag behöver bara någon att gå med. Självklart hittar jag någon, jag har ju vänner...hahaha

Nu ska jag fixa mig lite snabbt och dra i väg till Frida!
Om en halvtimme ska jag vara där...HJÄLP!!
Men jag kommer nog sent som vanligt, ingen blir nog särskilt förvånad.

Puss
/mj♥



Kommentarer
Postat av: HUGO

SHOTGUN PÅ EN BILJETT!!! jag vill mer än gärna gå med dig, =D <33

2009-12-31 @ 00:49:14
Postat av: molly

YAAAAAAAAAAAAH :D

fan vad nice assssååå :D <33

2009-12-31 @ 01:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0