mumie

Hej sötis bloggen.
Dålig update idag, det vet jag men jag har haft annat att göra.
Dagen börjades med två luciauppträdanden i kyrkan med kören. Det gick väl helt okej, bättre än förra året iaf.
Sedan var det pyssel, så då gick jag, Fanny och Frida hem till Frida och bakade kladdkaka och hade mysigt.
Sen var det volleyboll som gällde, vilket gick sådär...fast när man är utklädd till mumie kan man väl inte förvänta sig något annat.
Så, inlindad i toapapper så spelade jag volleyboll, måste sätt smexigt ut!

Efter skolan åkte jag hem till den finaste Fanny och var med familjen Hansson Masreliez och firade Patrik, det var gosigt. Sen åkte vi till mig och kollade på film, vilket var riktigt kul!

Helgen kommer bli stess åter igen, med alla luciatåg, middagar och annat som ska hinnas med, men ska försöka hålla er uppdaterade :)

bilder från volleybollen!



9c's snyggaste mumier



mjaaao



hermis ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0