mys med filip (L)

Hej bloggen, nu är jag hemma från en heldag i Nykvarn.
Har varit en otroligt mysig dag med Filip. Visst, Hugo och Adde var också där, men dom var inte så mysiga.
Först gick vi hem till Filip och kollade på Sunes jul, vilket nog är den sötaste filmen som finns! Sen gick vi ner till killarnas träning, vilket va sisådär...hade inte så roligt när jag satt där helt ensam, men jag klarade mig.
Sen gick jag och Filip hem till honom och kollade på Beck...eller vi kanske inte kollade på filmen sådär jätte mycket (a)

Nu är jag iaf hemma, och ska snart dra ut med Hugo och prata av mig lite innan han åker till Göteborg :(
Sen måste jag hem, har nämligen gäster...

See you later ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

MOLLZAN :D <3

2009-12-23 @ 00:08:28
Postat av: Olivia

Molly din mupp! Du kunde ringt mig så kunde jag ha kollat träningen med dig :D Jag hoppas vi kan ses snart, eller vi SKA ses snart! <3<3

2009-12-29 @ 19:49:51
URL: http://oliviab.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0