oh give me love love love

Hej bloggen, klockan är mycket men Fanny sover i min säng och jag vette fan när hon ska hem, för hennes föräldrar är borta, så jag kan inte sova...eller det kan jag väl, men hon ligger i hela sängen och det går inte att få kontakt med henne, så snart går jag och lägger mig i gästrummet.

Kvällen blev tillslut lyckad, jag Fanny, Isak, Frida, Herman och Joakim var hos Herman och hade det mysigt.
Så skönt att man kan bara vara med dom och ändå ha det jätte trevligt! Mina vänner är myyys.

Imorgon blir det mer lucia, för gamlingarna...får se om jag går. Tror inte att jag orkar, men blir nog tvungen. Mor och far är ju som dom är...
Senare har vi innebandy träning, då det ska pratas om matchställ. Lägger upp en bild på ställen senare.

Nu ska jag krypa ner i gästrummet
Pussaaar

Kommentarer
Postat av: Fia

snygg blogg ;)) <3

2009-12-13 @ 19:06:34
URL: http://fiamurakas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0