tänd ett ljus

Hej sötisar!
Har precis kommit hem från en mysig dag med mina fina vänner.
Först träffade jag mina fina flickor, Fanny och Frida ofc, och sen drog vi till statoil och träffade Hanna. På statoil köpte jag och Fanny halstabletter som var mycket behövligt! Jag klara mig inte utan halstabletter just nu, min hals tadöd på mig, helt ärligt.
Aja, sen gick vi till Herman och hämtade honom och Isak och vi drog till Ludwig och kollade på film och lyssnade på när Ludwig och Mange sjöng. Sååå sjukt bra verkligen!

Nu ligger jag i Fannys sköna säng bredvid min flicka och lyssnar på julmusik och pratar.
Sen hade jag bara tänkt säga att Viktor Krigholm är ganska king :)

pusssssssssssssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0