back on track

Inte uppdaterat på länge, jag vet. Jag har mina anledningar, så jag tänker inte be om ursäkt.

Gårdagen spenderades med Fanny. Det var länge sedan vi va bara vi två en hel dag, och jag har saknat det.
Jag köpte,
en concealer från Make Up Store,
en bikini från HM,
ett linne från Gina,
tre par trosor från Gina,
hårnålar från HM,
en rosett från Glitter,
hörlurar från ?.

Hörlurarna köpte iofs inte jag, utan det var pappa som köpte dom åt mig. Men eftersom jag fick dom igår, så säger vi att det var jag som la ner massa pengar på dom.
Vi träffade även Therese, som fyller år idag, GRATTIS!
Sen Lovisa och Jasmina, så i slutet gick vi med dom.

Sen följde Fanny med mig hem och tillslut satt vi sju tjejer i mitt vardagsrum med tända ljus och en pandoras ask framför oss. Det är så galet mysigt att bara vara vi tjejer, även fast det saknades några.
Jag fick träffa Emelie, Hanna och Frida som jag inte träffat på jätte länge, så det var skönt!

Idag vaknade jag upp i Fannys säng, rawr. När hon kommer ut ur duschen ska vi packa åt henne, sen drar vi hem till mig och packar. Sen ska vi sola och sen åker vi på cup!

Kommer sätta in, om jag fattar hur man gör dvs, några tidinställda inlägg eftersom jag inte kommer ha tillgång till min data. Men jag finns på sms hela tiden, så om ni vill något är det bara att höra av er.


Kommentarer
Postat av: tessan

tack sötan , såg det lite sent ,men iaf :D <3

2010-04-13 @ 20:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0