come on and move youre body next to me

Jag har ett nytt favorit program...The big bang theory! Så galeet roligt, min humor till 100 %.
Jag vet att ni ville veta, men jag tänkte bara säga det.

Ikväll har jag tränat, duschat och bara tagit det lugnt. Snart ska jag hoppa ner i sängen och sedan sluta skriva så viktig information.
Imorgon blir det torsdag, så då blir det skola och tennis.
Nä, nu ska jag lägga mig, läsa lite fysik och sedan kolla på House!

I got a feeling, that Fridays going to be an awesome night!♥

Kommentarer
Postat av: Samuelvilde

Really interesting site, thank my friends, have advised.

2012-07-24 @ 18:43:17
URL: http://samuelvilde.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0