för alla måste vara perfekta

Jag kom på en sak precis när jag satte mig här..jag ska göra massa milkshake idag! En jävla massa rent ut sagt. Eller kanske smoothie, vi får se om vi har något hemma.

Träningen gick bra, och jag kom hem hel för en gångs skull. Var även ute och sprang innan innebandyn, glömde nog säga det i förra inlägget.
Jag har bestämt mig för att minst tre gånger i veckan gå ut och springa eller ta en promenad. Jag ska bli lika duktig i tränande som jag var förut, när jag tränade 14 timmar i veckan och var ute och sprang två gånger i veckan. Och nej, jag överdriver inte!

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen kolla på underbara House!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ta det lugnt och ta hand om dig istället

2010-04-14 @ 20:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0