galet

Galet vad skönt det är att vara hemma.
Galet vad skönt det är att sitta vid en dator som inte tar 23 år på sig.
Galet skönt det ska bli att träffa mina vänner.
Galet vad skönt det är och ha teckning på mobilen överallt istället för på ett ställe.


Ja, allt är galet i min värld för tillfället. Jag är glad över att vara hemma även fast jag gillar att vara hos farmor. Men inget, och då menar jag INGET slår hemma. Här är ju mina vänner, och här ska jag vara. Logiskt tänkande faktiskt!
Snart ska jag göra mig klar för träning. Ni hörde, eller läste, rätt. TRÄNING!
Efter exakt två veckor ska jag snöra på mig skorna och ta klubban i handen och spela. Varför jag är så idiotisk och gör det...jo, jag måste prova om jag kan spela i helgen. Om jag inte kan spela idag, då kommer innebandyn vara slut för min del. Alltså, idag är en rolig och eventuellt tråkig dag.
Det är också anledningen jag är så babblig idag. Babblig, är det ens ett ord?...Vem bryr sig, men jag märker nu att jag babblar på som jag vet inte vad, så jag ska sluta nu.

Höres när vi höres ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0