hemma!

Hey bitches, im back and I know you missed me!
Nej, men jag är i allafall tillbaks till ruta ett.

Helgen har varit underbar, tillsammans med det finaste laget.
Mycket innebandy, nya vänner, nya ovänner och en hel massa minnen! Bästa cupen jag varit med om hittills, lätt!
Orkar inte sitta och skriva ner allt vi gjort varje dag, eftersom jag vet att det inte är många som orkar läsa.
Det väsentliga var väl att det gick mycket bra för oss, att vi hade roligt och att göteborgs dialekt är sexigt.
Det sista var inte väsentligt, utan bara något jag ville nämna.

Nu har jag två väskor som väntar på att jag ska packa upp dom, urs...men jag laddar över bilderna senare!


Dom två fina banden vi fick, ett för själva cupen och en från Gustavsvik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0