He's everything you want, but he means nothing to you

Filip har precis mig för dagen, jag saknar honom redan. Har precis packat klart så i morgon, halv sju drar jag iväg. Även fast det är en bilresa på tio timmar så tror jag att jag klarar mig. Har ju världens bästa personer runt om mig!

Kvällen har iaf bestått av att Filip kom hem till mig och vi hade det mysigt en stund. Sen drog vi ut och träffade mr.Enberger. Sen tillbaka till mig och träffade Rasmus och Jeanette. Rasmus har förövrigt gjort dreads, så jag ska troligtvis döda honom när jag får krafter. Dreads..ni hör ju på ordet att det är fult! Det får honom att se ut som en knarklangare.
Sen hade vi lill julafton. Typiskt våran familj, ha lill julafton vid påsk..
Fick iaf en plånbok från Chanel, tubklänning/tunika från ?, två dvd:er, mina favorit kakor som endast går och köpa på ett speciellt ställe och en Adidas väska! Mycket nöjd och överraskad.

Nu ska jag tigga ny musik från alla på min msn lista!
Vi hörs imorgon eller om någon dag, får se när jag får tillgång till internet igen.

Puss
/mj



Kommentarer
Postat av: Savefors♥

Kikar in och önskar dej Glad Påsk och en trevlig helg =)



Kram Savefors♥

2010-04-02 @ 10:40:08
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0