hey dear

Länge sedan vi hördes. Jag sa ju anledningen i inlägget innan, så då skiter vi i de i det här inlägget och börjar direkt.

Går dagen, slutade tidigt efter en ganska vidrig dag i skolan. Dagen började inte alls bra och jag kände mig inte normal förens i slutet av dagen. Fick tillbaka HKK proven, och jag failade totalt på mitt, men som tur är gillar Maggis mig, så jag får MVG ändå.
Efter skolan spelade jag lite handboll, som gick helt okej. Sen drog jag till Stockholm på vennisage. Träffade även min saknade syster. Men så skulle pappa på styrelse möte på söder, så han släppte av mig där, så träffade jag min faster + sambo. Vi gick och spelade badmington i två timmar, sen åkte vi hem till dom och hade det mysigt.

Idag då...jag har inte så mycket att säga. Vanlig dag, F&F drog hem efter en timme, så jag blev ensam. Gör inte mig så mycket, eller jo...men aja. Sen kom jag hem, och har inte gjort något. Ska läsa lite matte inför nationella imorgon, sen lite extra fysik om jag orkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0