hv-sjuttio-ett ♥

Naj, ingen seger idag. Menmen, det är bara att ta igen det imorgon. Nu får väl alla djurgårdare heja en dag, imorgon och på lördag blir det seger!

Btw, så är jag trött på alla små jävla hor-ungar som så fort dif gör något bra, ska tjata om det i flera år. Fine, dom vann en match. Jag vet att hv förlorade, och jag behöver inte höra det från tre personer på msn, fyra via sms och två på facebook. Ni kan fira för er själva och alla andra dif fans att dom vann, men terra inte mig bara för att jag råkar heja på motsatta laget! Det är både omoget och onödigt.
Visst, jag kanske gör det på mina status uppdateringar på facebook och jag blir självklart super glad när dom vinner, men jag tjatar inte i på er som individer att hv vann. Och självklart säger jag att hv kommer ta guld eftersom det är de jag vill och tror, men jag skriver inte till er två sekunder efter matchen att Wesslau eller vafan han heter släppte in ett mål, eller att dif är bara små 08 med huliganer till fans.

Så, nu har jag sagt min åskit och skrivit av mig det mesta av min ilska. Alla som tar illa upp eller tar åt sig ska nog göra det också, för att dom förstår att det är dom. Men bara dom fattar att jag hatar när folk ska ta något som faktiskt inte är så jävla rolig och bara göra det värre.


då, nu och för alltid!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0