i swear to tell the truth, and nothing but the truth

Berätta 11 sanningar om dig själv
Och utmana sedan 7 stycken
Jag blev utmanad av Olivia Bröms


1. Jag är duktig i skolan och behöver knappt plugga för att få vg-mvg, förutom i spanska.
2. Jag bryr mig inte så mycket om skolan längre, jag kommer in på det jag vill och det räcker.
3. Jag har otroliga komplex över mina ben och tränar ofta för att få dom bra, fast jag är nöjd med min mage ibland.
4. Jag har haft problem med mat hela livet, och blir äcklad av det. Fick även bulimi/anorexi i sjuan och har sedan dess haft olika ätstörnings sjukdomar
5. Jag är galet osäker som person, men framstår som säker.
6. Jag har en brittisk accent när jag snackar engelska, och jag vet inte vart den kommer ifrån.
7. Jag önskade att jag gick på dans eller gymnastik, det är coolt.
8. Jag har problem med min rygg, båda fötterna, mina armbåge och knä.
9. Det finns inget värre än människor som sviker
10. Jag framstår som en bitch och en dryg person av många människor, alltså är det väldigt många som missuppfattar hur jag är, för jag är inte en sådan person.
11. Jag har nog världens bästa vänner ♥

Jag utmanar:
Frida Luthin
Fanny Hansson
Lovisa Nordeen
Emelie Henriksson
Emma Malm
sen alla som vill.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0