Isak "bv" Fors

Ligger i min säng för tillfället och smsar med bästavännen Isak! Han är en person jag behöver just nu, han får mig alltid glad! Lite rolig info om mig och Isak är att vi har känt varandra sedan ettan, blev nära/bästavänner i åttan och vi var tillsammans i ettan och gjorde slut i fyran. Haha, otroligt random men iaf!
På tal om random, så ramlade min lampa just ner i mitt huvud. Galet ont.
Imorgon drar jag och Fanny till Eskilstuna för att shoppa loss och sedan solar vi, så vi får höras efter det.

Nu ska jag återgå till min mobil där bv finns och watchxonline där House finns!
Innan det visar jag hur rolig en webcam kan vara när man är på rätt humör!
Sen att jag har världens finaste Rangers tröja på mig med universums bästa Henrik Lundqvist på ryggen gör det lite roligare.




Kommentarer
Postat av: isak fors the real

gumman då ! du behövde inte nämna mig på bloggen :) fina bilder, hela du är underbar, kyss på dig bv! <3

2010-04-09 @ 02:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0