listaaaa


Skulle du vilja vara längre?
Nej, nöjd med min längd

Skulle du vilja väga mer?
Never

Kan du röra på öronen?
Naj

Kan du slicka dig på näsan?

Nee

Kan du kolla i kors med ögonen?
Ofc

Kan du låta bli att prata på 4 timmar?

Nej, bara om jag får en belöning

Kan du vara på fest utan att dricka?
Aha

Kan dina vänner lita på dig?
Klart

Kan du tänka dig att pierca naveln?
Ja!

Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Faktiskt ja

Har du ett syskon?
Dos

Har du borstat tänderna den senaste timmen?

Ja

Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?
Klart jag har, men det är inget jag kommer göra


Vem är den bästa artisten?
Artist, ingen, band, KENT!

Vem pratade du senast i telefon med?
Far min

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?

Familjen

Vem vet allt om dig?
Ingen

Vad blir ditt namn baklänges?
ylloM

Har du gjort en snöängel i år?
Naj, :(

Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?

3 timmar

Har en dröm gått i uppfyllelse?
Ja

Första sporten du gick på?

Fotboll

Minimorötter eller pommes frites?
Båda faktiskt

Vad längtar du mest till just nu?
Sommaren!

Hur gammal har du tänkt bli?
Olika, ibland vill jag bara bli 22, ibland 55.

Har du haft vattkoppor?
Ingen aning

Vad drömde du inatt?
Säkert något sjukt och onormalt

Viken tv-serie är bäst?
House, Gossip Girl, Vänner, Sex and the city, Top Model, ni fattar...tjejserier!

Vad åt du senast?
Päron

Vad är du mest rädd för i hela världen?

För att bli sviken

Läser du på baksidan av mjölkpaketen?

Alltid

Vad har du för färg på ditt påslakan?

Rött med vita hjärtan

Bikini eller baddräkt?
Bikini

Är du mörkrädd?
Ute, ja, inte inne

Har du någon gång haft på dig ett par trosor?

Nej?

Tänt eller släckt när du ska sova?

Släckt

Godaste drickan till frukosten?
Äter inte frukost

Har du gråtit i skolan nån gång?
Si

Hur tar du dig till skolan?

Går eller cykel

Sjunger du på toa?
Ha? Nej

Vilken färg har din jacka?

Grå

Använder du långkallingar?
Om jag åker skidor

Är du höjdrädd?

Nej

Vilket land vill du åka till?
Vilket land vill jag INTE åka till?

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Lätt!

Har du varit utomlands?
Men ne du vet....klart som fan jag har

Var är dina syskon just nu?
Den ena är i göteborg och den andra i stockholm

Vilken tid gick du upp i morse?
06.30

Vad ska du göra i helgen?
Shoppa, älskling

Vad står det i det andra smset i din inkorg?

Inte vi heller, vi fick red. på de nu

När va du riktigt sjuk senast?
Jag är alltid sjuk

Vad gjorde du kl 2 inatt?
Soooov

Vad är det första du gör på morgonen?
Går upp, fixar mig, drar till skolan

Vad ska du göra efter det här?
Kolla på House

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0