lyckaT

Kvällen blev lyckad även fast den inte såg ut att bli det i början. Började med att träffa Lovisa och gick lite. Tillslut hamnade vi på maja bryggan, där vi satt någon timme. Sen blev det såklart kallt, jag menar, det är ju fukking sverige vi bor i. Aja, men vi drog hem till henne, poppade popcorn och pratade. Super mysigt!

Nu ska jag sova, för imorgon ska jag till älskling och vara där hela dagen lång. Kommer bli så otroligt mysigt att vara med honom hela dagen. Men jag ska även jobba tomorrow, så jag funderar på om jag ska gå upp vid sju för att göra det på morgonen, eller om jag tar det när jag kommer hem. Dileeeemma. Jag har även ett spanska muntligt att öva inför...kill me slowly.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0