nanan, every day

Nu är jag hemma men jag ska snart dra vidare till skolan igen. Har nämligen inte skrivit provet, men jag orkade inte vänta i skolan en timme, så det kändes bättre att dra hem.
Dagen har varit helt okej, blev bara bättre ju längre det gick på dagen.

Fan, nu måste jag snart dra...jag orkar verkligen inte! Jag tror inte att jag uppnår mvg, men man kan ju prova iaf!

Men innan jag drar mot min döds bädd så tänkte jag berätta om världens mest taggiga och glada låt enligt mig. Den här låten kan få mig på bra humör, hur arg jag än är. Sen sätter den sig på hjärnan hela dagen, så då blir man glad.
Fronda – Ingen mår så bra som jag


...ingen mår så bra som jag...

Kommentarer
Postat av: Timstina

love the web site lots of luck love to see more poems

2011-02-24 @ 14:42:04
URL: http://timstina.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0