onödig info

Jag borde verkligen sova nu, annars är jag D.Ö.D imorgon. Men innan jag sover ska jag läsa lite kemi och skicka iväg två livsviktiga sms. Förhoppningsvis får jag respons, eller så tar jag det imorgon. Men ni får inte veta vad det är! Sen ska jag träna, men det gör jag medan jag gör dom andra sakerna.
Imorgon är det kemi prov, handboll, tennis, hem och göra inget.
För er som inte vet, så bestämde jag mig för att göra om mitt kemi prov. Det är inte så att jag fick ig, för då hade jag inte varit vid liv...ärligt talat. Utan jag fick vg, men för att behålla mitt mvg så behöver jag ett mvg på provet, därför gör jag om det. Men om jag inte får mvg nästa gång, då tigger jag till mig ett.

Nu fick ni onödig info, lite som alltid då. Nu ska jag skicka mina sms och sen läsa.
Vi höres tomorrow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0