replay

Välkommen älskade fredag.
Stört skön dag, handledartid, buffert, nationella, rast isl för spanska, historia och fysik.
Så jag har egentligen bara haft två riktiga lektioner, inte ens det. På historian ritade jag mer en hälften av tiden och fysiken kollade vi på film. Busiigt...ne, jag låter mer busig än vad jag var.

Skitsamma, dagen har varit bra. Snart ska jag vidare till köket och hjälpa mamma med maten. Sen ska jag åka till Nykvarn med Jasmina. Vi ska göra våra namn kända där genom massa roliga planer...hihi!
Ska träffa Moa och Olivia, har saknat dom sötbollarna! Och min älskling såklart.

Det var allt för den här gången....



jag älskar lakris nappar

Kommentarer
Postat av: jasmina

fan molly, vi glömde bort att hålla i paus underhållningen... :(

2010-04-23 @ 23:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0