since you've been gone

Tillbaka, hur har ni klarat er utan mig dom här timmarna?
Skämt åsido, men jag är något extremt flummig. Och har ont i huvudet, men det är inte relevant.

Den tiden jag har varit borta har jag pluggat, kollat på tv och haft det mysigt. Det har varit sköönt som tusan.
Nu sitter jag och pratar/flummar med Fanny på msn, i love that girl!
En dag utan henne och jag märker hur mycket jag behöver henne. Samma med Frida, give me them!

Imorgon ska jag stå i tha cafeteria hela dagen lång. Datorn hänger med, så jag lär uppdatera därifrån några gånger.
Efter skolan är det skol-handboll som gäller, javisst! Sedan hem, och direkt till tennisen. Har saknat det något enormt, och jag känner att jag måste träna, annars kommer jag få hets här hemma. Sen nu när min tennis babe är hemma från Thailand gör det bara bättre.
Efter tennisen kanske jag tar en spring tur, bara för rolighetens skull?
Inte bra för knät eller foten, men jag känner så här för tillfället...varför skulle jag börja bry mig och sluta sporta för att jag har ont, när det inte hjälper? Och varför börja nu? Jag har haft ont i knät i kanske ett och ett halvt år, i foten kanske fem år, så vafan, det är bara att bita ihop och gilla läget.

Ni kanske märker att jag suttit stilla FÖR länge, och blivit fet och rastlös? Well, thats me without the training.

Puss
/mj



Kommentarer
Postat av: frida

ingen handboll imorgon baby !

2010-04-12 @ 22:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0