something beautiful

Hemma från en dag i skolan och ett utvecklingssamtal.
Skolan var som vanligt lugn, och det hände inget speciellt. Eller jo, två killar från Filippinerna kom till skolan. Otroligt ointressant, och hälften av tiden så fattade man knappt vad dom sa.
Visste ni förresten att Filippinerna är ett land? Nu kanske jag verkar dum, men Filippinerna för mig är typ en ö där det bor pingviner. Tydligen hade jag fel...
Utvecklingssamtalet gick superb. Alla är nöjda och glada och faktum att jag höjt mig i massa ämnen gör mig ännu gladare. Men något jag inte förstår är varför vi ska ha ett utvecklingssamtal i slutet av nian? Man borde bara ha det med dom som ligger på gränsen att inte klara av nian, och jag är inte en utav dom.

Imorgon är det tema dag, ganska najs. Sen på kvällen är jag troligtvis ensam hemma, ännu mer najsigare.
Men nu måste jag rusa, innebandy träning om en halv timme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0