en guds gåva

Jag var nära på att lägga ner det här med vinst idag. Inte att jag inte tror på hv, men när dom ligger under med 0-3, så är man nog nära att stänga av tv. Som tur är la jag inte ner, och en period senare står det 3-3. Experterna säger att hv tar det, djurgården är segare, inte lika snabba och har inte tycket som hv har. Det låter som musik i mina öron, but its not over til the fat lady sings.

Imorgon är det skola igen, fredag liksom! Galet skönt, och ingen träning heller. Istället får jag hoppa över den för att åka till Nykvarn och älskling för att kolla på hans match. Ska bli så underbart att träffa honom igen.

Nu ska jag borsta mina tänder, sedan hoppa ner i sängen och be till Gud, Allah och Buddha att det går bra för hv. Fast det behöver jag ju inte, jag vet ju att hv är bäst! Speciellt Teemu Laine, en guds gåva till ishockey världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0