lista igen?

Snodde av Olivia, pga lite att göra!

10 fuckade

 

Jag har aldrig haft någon som riktigt bryr sig om mig, förutom nu. Jag har dom finaste vännerna, men jag är dålig på att visa dom hur mycket jag älskar dom.

 

Jag kan inte få fram mina känslor i ord, det låter bara dumt och blir helt fel.

 

Jag har tre efternamn. Ett som jag använder, ett som bara finns där och ett som jag inte tänker låta någon kalla mig.

 

Jag måste göra en min om jag får förbi en spegel. Jag bara måste! Det är typ en tvångstanke.

 

Jag drömmer ofta, för att det är mitt sätt att komma bort från verkligheten.


Jag önskade att jag älskade mat, men jag gör det inte. Jag avskyr att äta.

Musik är en stor del av mig.

 

Nya vänner är alltid trevligt men jag skulle inte byta ut mina för allt i världen.

 

Jag har blivit sviken av många människor.

 

Nananana, fuckt up?

 

5 dåliga egenskaper

 

Jag kan inte beskriva mina känslor i ord - Mhm, jag har sagt det förut men det är värt att säga igen. Idag kom det upp, och jag kan inte. Det blir bara hakigt och fel, därför väljer jag att inte säga något...och det är väl bara värre?

 

Dryg/elak/självsäker - Ja, mot personer jag inte tycker om kan jag vara dryg och elak. Okej, dryg är jag nästan mot alla, men lite för dryg mot dom som jag stör mig på. Ah, det sista är väl inget jag är, men jag kan spela självsäker, vilket får folk att tro att jag är det och då tror dom att jag är en bitch...det är faktiskt inte sant!

 

Dömer folk - Är nästan som den övre. Ser jag någon, så dömer jag den snabbt och ändrar inte min åsikt så lätt.

 

Långsint/envis - Jag anser att det är samma sak. Händer något mig så kan jag älta det i flera dagar, till och med veckor. Och jag är envis, så jag släpper det inte heller.

 

Jag blir lätt irriterad - Behöver jag förklara?

 

10 ärliga

 

Jag hatar oärligt folk. Dom äcklar mig.

 

Jag har haft två vänner som var mitt allt, jag klarade mig inte en dag utan deras röster, deras skratt och leenden, nu vet jag inte längre hur det ska bli.

 

När jag hittar låtar som passar hur jag känner mig så lyssnar jag sönder på dom. Nu är det tex:Simple Plan – Your Love Is A Lie - Explicit Album Version

 

Jag är galet omogen, men jag gillar det.

 

Mitt knä har förstört mitt liv.

 

Jag har skurit mig, men med en fickkniv och inte på armen. Anledningen är för att på armen ser alla och med en fickkniv blir inte ärren lika synliga.

 

Pojkar passar mig bättre som vänner, men mina flickvänner betyder nästan mer.

 

Jag vill ha en framtid som är fri. Jag vill resa, upplev saker och allt sånt där, och vill därför inte ha något som håller mig kvar när jag slutar gymnasiet.

 

Jag förstår inte folk som planerar sin framtid?

 

Jag pluggar aldrig, men kungar i skolan.

 

5 bra egenskaper

 

Barnslig - En bra egenskap enligt mig. Att vara branslig visar för mig att en person är så pass mogen och säker att den vågar släppa loss.

 

Kan skaka av mig oviktiga saker - Okej, den här går emot det jag sa där uppe, men saken är att det är två olika saker. Jag kan skaka av mig om tex en random brud tycker att jag har fult hår, jag anser att det bara betyder att den personen är så osäker att den måste hacka på mig. Men om en "vän" har tex snackat skit, så ältar jag det.

 

Kan när jag vill - Vill jag göra något så gör jag det. Tyvärr har jag kass vilje styrka..

 

Jag har lätt för vad andra har svårt för - Tillexpemel, natur ämnerna. Många av dom jag känner hatar dom och tycker att det är svårt, men jag älskar dom.

 

Jag kan dölja saker så lätt - Nästan en skådespelar talang. Det finns så mycket som jag kommit undan med för att jag kan lura folk...ni skulle bara veta.


Kommentarer
Postat av: Olivia

Du är grym Molly! Men du förtjänar mycket bättre vänner än dem du nämnde där uppe <3

2010-04-27 @ 17:54:34
URL: http://oliviab.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0