niz

Nu är jag här igen, och mitt H funkar inte. Alltså på tangentbordet, det är hemskt. Alltså, det funkar om man tycker hårt, men det är jobbigt!
Skolan var helt okej efter spanskan. Eller okej, nu ljuger jag som fan. Skolan var inte bra innan spanskan för fem öre, men den blev väl bättre efter, men inte bra. Tjejerna som var i skolan träffades efter spanskan för att prata, vilket behövdes. Men jag älskar er tjejer ändå, för alltid!
Så nu känns det skönt, fast inte perfekt för min del. Jag vet varför, men jag vet inte hur jag ska få fram det jag känner. Inte okejjj.

Efter skolan följde Felicia med mig hem, mycket mysigt! Vi pratade och saker och ting kändes som vanligt, eller som förut kanske jag ska säga.
Nu kollar jag på AMT med mor, så vi höres!

Kommentarer
Postat av: FELICIA

aaw, massa gos ju gumman! haha vi får ses oftaree! PUSS<3

2010-04-26 @ 22:04:12
URL: http://justanotherblogger.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0