en påminnelse för det vackraste i mitt liv

Avril Lavigne – Keep Holding On
Hannah Montana – True Friend
The Cast Of 'High School Musical' – All For One
Various Artists – I'll Be There For You
Westlife – You Raise Me Up

Här har vi några låtar, som betyder något otroligt för mig. Varför..jo, för låtarna beskriver personerna i mitt liv som betyder mest för mig. Järngängets tjejer, Mariefreds Eliten. Dom påminner mig om hur mycket dom betyder för mig, hur mycket jag älskar dom osv, osv. Dom får mig alltid att tänka på hur jag alltid tänker kämpa för att vi ska hålla ihop.
Haha, nä nu skriver jag värsta emo texten om hur mycket mina vänner betyder, men jag kan inte undgå att göra det. Jag får fram det bättre i ord, för hade jag gjort det irl hade jag bara: aha...jag gillar...typ...er...aa...
Men glöm aldrig att jag älskar er.



Kommentarer
Postat av: emelie

älskar er !

2010-04-28 @ 07:08:51
URL: http://eemeliehenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0