vi ska alla en gång dö

den enda anledningen man drömmer är för att man behöver komma ifrån verkligheten

Det finns stunder i livet man verkligen önskade att dom aldrig skulle försvinna. Just nu är en sådan.
Att vara här får mig förstå vad livet handlar om, varför det är värt att fortsätta. Jag älskar att få sådana påminnelser, speciellt när det har varit svårt så länge.

Tänkte bara höra av mig innan jag gick till sängs. Imorgon blir det iaf mer jobb och sen ska jag skriva en uppsats om arbetar författare.


Snöbolls krig med faster!


Arbete med bror och jeanette i porrig ställning...
Och nej, den här skotern är inte min, utan pappas. Vi använder den när vi ska arbeta


Solning + grillning i snön.

Puss
/mj♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0