you and me

Äntligen så sitter jag här, dagen har varit ganska jobbig. Har jobbat hela dagen, rena rama träningen.
Men det har varit en underbar dag ändå, solen har legat på hela dagen, så lite färg i ansiktet har jag. Sen grävde vi ett hål i snön där vi grillade och solade.
Sen efter jobbet belönade jag och Jeanette oss med en skoter tur. Pappa, snäll som han är, fixade då min skoter. Eftersom den har varit här uppe hela vintern och ingen har kört den, så har den nästan frustigt, så man behövde fixa lite med den innan man kunde åka. Men sen gick det som en dans.
Jag tycker synd om min älskling som bara står här, jag vill ta ner den till Mariefred eller till stugan i Storlien, men vi är ju inte där så ofta och i Mariefred behöver man den inte, så tycker pappa att den gör mer nytta här.

Nu har Rasmus och Jeanette åkt, extremt tråkigt. Dom missade nästan tåget, men nu sitter dom där.
Nu ska vi kolla på lite bilder, sen kolla på Harry Potter!

Hoppas ni har det bra vart ni än är, för det lovar jag att jag har!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0