youre my number one

Äckligaste skoldagen, check! Nu är det bara att uthärda resten av dagen och sen skoldagen i morgon, sen ska jag tagga soender! Jag har en känsla att valborg kommer bli bättre än bäst. Men jag berättar mer om valborg imorgon.

Dagen har gått snabbt, kanske för att jag inte gjort så mycket. Jouren på Anders, vilket räddade hela dagen, och springa på idrotten, sen har jag mest inte gjort något. Förresten, det där med att springa långt är inget för mitt knä. Har galet ont för tillfället och kan knappt gå. Sen fick jag besked när jag skulle gå och göra CT, det blir om två månader och då har jag fått förtur...galet lång kö.

Nu ska jag gå och äta lite äcklig fisk sen har jag tennis träning, så smell you later guys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0