atl och allt annat

Nu är jag tillbaka till Mariefred!
Började med konserten, asså förlåt men jag kommer inte kunna beskriva den. Ord kan inte säga hur bra det var! Verkligen en perfekt avslutning på ett halvt tråkigt sommarlov. Ja, sommarlovet har varit tråkigt, jag har knappt gjort något och den sista tiden har vädret varit kasst. Men tillbaka till atl...kom till Stockholm med L och vi mötte J och F. Tillsammans gick vi till signeringen, där jag fick ett album signerat av Alex, Jack, Zack och Rian och en kram och små snack med alla. Känslan att stå där framför dom var sjuk.
Efter vi lugnat oss lite så tog vi oss till Medis och träffade Frida, Sofie, Hugo och Joel och tog oss senare in med Emma, Savannah med sällskap. När vi kom in hade vi platser som var ganska långt fram och bra. Men när det började var vi tvugna att dra oss bakåt, det gick verkligen inte att stå där. Alla knuffades, det var runt 150 grader och inget syre. Det bästa där var nog att jag fick ögonkontakt med Alex och att han blinkade till. Jag trodde att jag skulle svimma. Och ja, jag var tvungen att få in det, jag gillar att skryta. Men tillslut fick vi bra platser lite längre bort. Som sagt var konserten helt otrolig men det bästa var nog signeringen.
Nu är jag med Fanny som har tagit över min dusch och imorgon är det skola. Hon ska iaf sova här, så tar vi oss till Campus med bussen tillsammans med dom andra Thomasbabesen. Eftersom jag är med henne kommer jag inte blogga mer, så vi hörs senare!

Som sagt, jag gillar att skryta:


ett signerat album ♥ (dock är bara framsida signerad, därför får ni bara se den.)


min egna All Time Low tröja ♥

Puss
/mj♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0