det blev en dag i staden

Väcktes klockan åtta av att jag tydligen hade planer att vara i stockholm till nio. Snäll som jag är drog jag upp och åkte. Vid tolv drog jag senare in mot staden där jag sprang runt i några timmar. Fick med mig en body, tubtop, jeans, armband, nagellack, lite mer skolsaker. Sen åkte jag tillbaka till faster, där jag förövrigt är för er som inte vet. Låg och sov i en hängmatta tills det var dax att dra till söder och kolla på så mycket mer hurtiga människor än jag.
Nu är jag hemma och ska sova. Upp tidigt imorgon för att åka hem. Jag har iaf haft en super skön kväll med familjen och fasters familj. Dom familjerna man älskar mest, right?

Jag hör av mig imorgon igen.

Puss
/mj♥

Kommentarer
Postat av: Emilrachel

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2011-07-12 @ 13:58:17
URL: http://emilrachel.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0